مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-03بين الملل

وقتی گرما حریف گردشگران شهر ساحلی آستارا نمی شود


مسافران در دو روز تعطیلی که به علت گرمای شدید توسط دولت اعلام شد، سفر خود را به شهرستان مرزی آستارا آغاز و رنج سفر را با آبتنی در سواحل منطقه و گشت و گذار در مناظر دیدنی عوض کردند.

- بسیاری از مسافرانی که از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل وارد آستارا شده اند، در تعطیلات چند روزه از جاذبه های مختلف گردشگری شهرستان مرزی آستارا دیدن می کنند.

همچنین مسافرانی که قصد بازدید از مناطق شمال غرب کشور به خصوص استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را دارند و از مسیر گیلان به این استان ها سفر می کنند، در مسیر خود از جاذبه های گردشگری و به خصوص بازار بزرگ ساحلی معروف شهرستان آستارا بازدید کردند.

از صبح چهارشنبه تاکنون مسافران زیادی از شهرستان های مختلف کشور به ویژه از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و همچنین آذربایجان غربی وارد آستارا شده و از جاذبه های طبیعی و تجاری آن بهره مند شده اند و مبادی ورودی آستارا از شمال و جنوب، لحظات پر ترافیکی را تجربه می کنند.

کمپ اقامتی شهرداری آستارا با مجموع ظرفیت 400 خانوار در ورودی شهر آستارا به منظور اقامت و نوار ساحلی شهرهای آستارا و لوندویل با سه طرح سالم سازی و بازار ساحلی معروف این شهرستان به عنوان مکان های گردشگری، مورد توجه مسافران در تعطیلات چند روزه اعلام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی گرما حریف گردشگران شهر ساحلی آستارا نمی شود

وقتی گرما حریف گردشگران شهر ساحلی آستارا نمی شود